David Childs - Flight of the Bumble Bee - Euphonium

Vad var det nu igen som jag sa? Jo jag tycker att vi behöver lite energi som jag vi kan ta med oss fram till julen. Idag hör ni "Flight of the Bumble Bee" på eufonium och härlig energi va? Det är nog bara förnamnet! För mig är det här ett sådant stycke som jag vill lära mig någon gång, tänk vad häftigt! Om man säger så, så är jag inte så snabb av mig så jag dock inte hur detta skulle gå. Ärligt talat så gjorde jag en låt som jag döpte till "Humlans Promenad" och ungefär i det tempot hade nog "Flight of the Bumble Bee" varit om jag spelat. Minns det när jag skriver om hur jag kämpar med att lära mig stycket, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0