Dotzauer 6 Pieces for 3 Cellos, Op.104 (No. 1) - Sarah Joy

Jag följer Sarah Joy på instagram också: https://www.instagram.com/sarahjoymusic/ 
Coolt det här med att bilderna på alla stämmor är med. Att man ser, från olika vinklar, vad som händer. Vet inte riktigt hur jag ska förklara - men ni ser ju? Jag höll på och lekte med det här i en app ett tag, PicPlayPost. Alltså jag spelade in två eller fler stämmor på cellon och försökte sedan lägga ihop det. Lättare sagt än gjort. Det var kul, men en utmaning. Alltså verkligen en UTMANING. Men jag gillar utmaningar så. Annars har jag ju faktiskt gjort det här tidigare också och delat här - men då använde jag ett enkelt program på datorn att klippa ihop det med. Men det är kul, att få ihop både cellon och bilden i ett där. Jag kan ju drömma om att ha bättre utrustning till videoinspelningar med cellon ibland. I framtiden någon gång kanske? Och om jag skulle utveckla celloliv i framtiden? Kanske. Men vänner, gör saker ni brinner för - med det kommer ni långt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0