Sammanfattning - VUS Nationaldagen 2016, Rålambshovsparken

Alltså nummer 1. Det var trångt, väldigt trångt! Såklart att jag stördes i mitt spel utav det, men det gick bra. Som jag skriver många gånger går det alltid som bäst på konserter och det gjorde det idag också, ja om man bortser från att det var trångt alltså. Spelade ut som jag gör på konserter, som bäst. Vad det nu kan innebära? Det kan ni klura på. Hemlighetsfull Hanna? Hm. Visst vet jag att jag kan spela falskt, men vad gör det? Jag hör inspelningarna och som publik tycker jag som vanligt ändå att det går ut väldigt fint. Jag har skrivit om takt 22 i Lord of the Rings många gånger och nej, det kanske inte var ett favoritställe idag heller. Men som sagt, vi köper alltid helheten och så har jag konsertfeeling i kroppen. Den där känslan är så bäst! Nu bär jag med mig den här härliga konsertfeelingen in i sista skolveckan också, yes. Sommarlovet? Det är långt men efter konserten idag känner jag att jag längtar väldigt mycket till hösten. Längtan? Då går sommarlovet fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0