G.F. HANDEL - Concerto Grosso Op. 6, nº 7 in B-flat major HWV 325 -ASMIF-Marriner

Igår fick jag veta att jag kom in på gymnasiet som jag sökt som förstahandsval, Estetiska programmet: Estetik och Media - Foto (spetsutbildning), Xenter/Tumba Gymnasium. Jag kommer få fotografera i skolan och utvecklas som fotograf, hur jag ser på bilder osv? Det betyder så mycket för mig! Cellon, alltså om jag hade vågat hade jag faktiskt sökt till något musikgymnasium också. Jag gick ut med ett B i musik och det är stort för mig! Jag vet att man inte ska säga något innan man gjort det. Vem vet, jag kanske hade klarat det också? Men jag är glad över att fortsätta ha cellon som "intresse", eller cellon är ju mitt liv men ni förstår vad jag menar. Under dessa tre år vill jag också fortsätta att utvecklas med cellon och bli ännu bättre där. Idag är det sista juni, lite sjukt ändå. Det blev ju precis sommarlov? I programmet står det "Concerto Grosso Op 6, No. 7 in B-flat major" av Händel såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0