Freddie Wadling - Fattig Bonddräng - På Spåret 2011 - HD

Ännu en stor artist har gått ur tiden, Freddie Wadling! Fina artister som försvinner, som går och plötsligt är ur tiden. Freddie Wadling var aktuell i Så mycket bättre som skulle börja spelas in nu också. Sorgligt att han går ur tiden, men programmet uppmärksammar ändå det här med att ha en hel dag med artistens sånger. Cread ill Så mycket bättre!! Här är en inspelning för några år sedan från programmet På spåret år 2011. Vackert! Och "Fattig Bonddräng", den låten är ju så barndom för mig, hehe. Jag kan fortfarande sitta och kolla på Emil i Lönneberga och tycka att det är bra. Astrid, åh Astrid, hon är alltid bra. Igår var jag faktiskt i Eskilstuna hela dagen, anledningen till att jag inte skrev något. Imorgon spelar jag och jag skriver självklart om det efteråt! Många och varma kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0