Classical Music Fails Vol. 2

Nej men Hanna, vad har du nu hittat? Jag såg det här igår och blev nyfiken. Känner mig nästan lite taskig när jag delar det här med er. Många som glömde byta sida på noterna (piano) som ni kanske såg. Pinsamt och fail på det precis som rubriken lyder. Det här något nytt, jag tror inte att jag har delat något liknande tidigare. Men alltså ärligt, som sagt, vem gör inte fel ibland? Kanske lite roligt ändå att se, stötta mig snälla ni på den punkten annars känner jag mig bara ännu mer taskig... Vi kör på en rolig musikfredag helt enkelt. Det låter bra då fredagar ska vara roliga tycker jag! Fredagar måste ju vara en av de bättre dagarna ändå på hela veckan, speciellt när man vet om att man har sommarlov om mindre än en vecka. Ha en superbra fredag vänner och skratta mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0