Celloliv går på sommarlov!

Nu går celloliv på sommarlov vänner. Känns skönt att ha avslutat två program och jag är sugen på att dela mer musik från festivalen O/Modernt i augusti. Men som sagt, vi kör på ett långt lv först. Jag kan avslöja att under lovet så kommer rubriken att vara Svenska tonsättare/svensk musik och om jag får säga det själv så är jag riktigt nöjd med lovet. Jag ser framemot att ni ska få se det, ja, lyssna till det. Augusti lär också bli en spännande månad vänner! Bilden kommer från årets midsommarnatt när dimman var tjock och solnedgången var vacker. Gillar sådana små stunder som man kan fortsätta bära med sig efteråt.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken magisk bild! :)

Svar: Åh tack så jättemycket! Ja, det var en riktigt magisk midsommar! :D
Om mig

2016-07-04 @ 16:34:35
URL: http://utgardets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0