Om mindre än en månad är det konsert...

Hej på er! Äntligen back, live. För jag har inte varit uppe vid sju varje dag, hehe. Jullovet tog slut för ett tag sedan och i måndags körde egentligen cellolektion igång också. Men, jag är sjuk. Idag tänkte jag i alla fall sticka iväg till orkestern. Det är ett vanligt rep den här veckan och nästa vecka blir det annorlunda, så det känns viktigt (på ett roligt sätt ofc) att komma iväg. Även om jag har huvudvärk och känner mig allmänt förkyld helt enkelt - det hindrar inte idag. Tanken på att komma iväg känns seg, men det får funka så idag. Om mindre än en månad är det konsert så nu kör vi. Jag skriver en lite sammanfattning imorgon och så ska jag försöka komma igång ordentligt med videos! Vi hörs imorgon, kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0