Inte så rostigt längre...

Under veckan som gått har jag faktiskt märkt att det blivit bättre och bättre med "Cello Suite". Precis i början när jag satte mig ner för att öva och spela på stycket kändes det lite rostigt - men så, efter hand så känns det bättre. Har verkligen märkt det här med att "övning ger färdighet" som jag också vet att jag skrivit om tidigare. Det var också mest därför jag ville kika in här och säga det, kanske en liten påminnelse. Känner fortfarande att jag vill i mer flyt. Men, det kanske jag kan ta upp mer av i veckan "Hanna övar". Vill skriva mer om spelet under terminen, förklara och uttrycka mig och rikta in mig mer på de låtar vi spelar - på olika instrument såklart, variation. Någonting för alla finns det alltid. Måste nämna också att sidan fyller 4 år den här terminen! Vill utveckla och bygga på. Är taggad på det här. Nu kör vi en lite bättre vecka än förra veckan, med cellolektion och orkester.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0