Sportlov nästa vecka och förkyldningar

God kväll världen!
Det är måndag och skulle egentligen varit cellolektion - men det missade jag. Förkylningar till och från har gjort att lektioner och orkester har gått bort nu i början av terminen. Tidigare ville jag ofta komma iväg och spela även fast jag var sjuk, det vill jag såklart fortfarande men - jag kan också känna att de är okej att jag blir hemma en gång eller två. Något har förändrats där. Efter sportlovet kör jag. Ja, juste sportlovet börjar ju nu nästa vecka. Ärligt talat så har jag ingen idé ännu på vad jag ska dela under lovet. Jag får klura lite på det under veckan och trixa till det till senast helgen. Taggade? Yes. På onsdag är det sista orkesterrepet innan lovet också. Det ska jag i alla fall försöka komma iväg på den här veckan då jag missade orkestern förra veckan. Ja ni hör ju, så här har det sett ut till och från under början av terminen. Men efter sportlovet ska det bli bättre med det här. Efter sportlovet förresten, så har jag endast en orkesterlektion och veckan efter det så är det konsert på tisdagen. Så det känns viktigt att komma iväg och repa nu sista repen innan det. Delar såklart någon övningsvideo inför det. Liten sammanfattning som vanligt på torsdag! Kram och må så gått så hörs vi under veckan med mer musik! Förröesten, såg att jag inte skrev någon sammanfattning förra veckan? - däremot en "Hanna övar". Har helt kommit av mig med sammanfattning i och med konserten där och förkylningar. Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0