Sammanfattning (Cellolektion, orkester) - 1, 3 februari 2016

Jag skriver ihop en liten kort sammanfattning från förra veckan. I måndags fortsatte vi på "Cello Suite" en del. Mycket teknik tror jag att jag körde? Så ja får se om det blir mer av slutet kanske idag? Vi får se hur det blir. Jag har inte suttit ner så jättemycket i veckan. Jag är en period då jag är så dålig på att ta tag i saker. Ja. Jobbade mycket med slutet i veckans "Hanna övar" och det vill jag egentligen fortsätta öva lite på - och sen har vi också att det låter gnissligt fortfarande. Blä. I onsdags var jag iväg till Berwaldhallen och repade. inför den 13. Det funkar ibland och ibland inte på de här snabba. Känns ändå helt okej i helheten tycker jag. Och just nu orkar jag inte gå på så mycket mer än helheten. Det ska nog bli bra. Ska försöka få till en video/övning på det. Bra? Ja, det tror jag. Ser framemot lördag - men jag måste erkänna att jag är lite småspänd inför det. För första gången? Kanske? Usch. Men jag ser framemot det. Jag tror att det här kan vara nyttigt i framtiden och jag kommer lätt ha med mig det och bygga vidare på det efteråt. Vi hörs senare i veckan! Skriver så snart jag har tid att kika in igen. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0