Övnings inför konsert - Berwldhallen, februari 2016

Låten jag pratar om i början av videon är då alltså "Konzert" som jag redan delat med er nu. Låtarna är förresten aktuella fortfarande då vi ska spela båda två på musikaliska den 15. Jag ska se om jag kan fixa till en övningsvideo inför musikaliska nu under lovet. Övningsställena är väl typ samma inför 15. De snabba ställena framförallt som jag nämnt så många gånger nu. Funkar ibland och ibland inte - borde egentligen sitta och öva på det i en timme varje dag för att nöta in det. Det får nog bli så lite under veckan. Jag tror att jag kommer fel fortfarande på "Hip Hop Medley" på slutet. Segt och blä - men bara att köra på så går det som bäst på konsert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0