Melodifestivalen, final - Frans, If I Were Sorry

Jag såg att de laddat upp bidragen som ska tävla i finalen nu på youtubekanalen Melodifestivalen - All access där jag delat musiken från dessa veckor. Så, jag skulle alltså kunna göra så att jag delar finalbidragen den här veckan så att ni får höra det. Men, jag känner att jag vill vänta med det och göra som jag gjort tidigare. Jag kommer troligtvis sedan att dela all finalbidrag från och med nästa vecka (som gått vidare varje vecka alltså) och sedan vinnaren såklart. Nej, det här blev långt. Frans gick vidare till finalen med låten "If I Were Sorry". Bidraget är skrivet av Oscar Fogelström, Michael Saxell, Fredrik Andersson och Frans Jeppsson Wall själv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0