Hanna övar #29

Haha, det är nu jag ska jag som rubrik "Som att Sally pratade". Jag vet att ni blir nyfikna "Va, Sally pratade?". Nej men, jag kallade och jag gör det faktiskt fortfarande ibland min cello för Sally och då kan ni ju själva förstå att det blev som att "Sally pratade". Eller vad sägs om den här rubriken: "Det kan låta som en ko". Snacka om att locka till sig läsare. Igår när jag satt och redigerade det här slogs jag av hur glad jag är över att ha det här sättet att uttrycka mig på. Att inte uttrycka mig med ord genom att prata - eller egentligen kanske det är just det jag gör i dessa videor, uttrycker mig med ord dubbelt så mycket mer än annars. För att inte tala om när jag skriver här, hur mycket jag går in i saker, hur mycket jag tänker och är HANNA. Om jag är Hanna utanför bloggarna så är jag HANNA här. Vill du lära känna mig? Läs www.kalejdoskop.blogg.se och http://bokstverberttelser.blogg.se/    Jag vet att jag skrivit om det här många gånger innan, men ibland slås jag bara mer av det. Många funderingar i dagens "Hanna övar", speciellt mot slutet kanske - så jag tycker verkligen att ni ska kolla in det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0