Berwaldhallen, Öppet hus,13 februari 2016 - Sammanfattning

Jag sitta och titta tillbaka och känna att jag faktiskt satt där - det var ingen dröm. De snabba takterna i slutet på "Hip Hop Medley" gick dagen till ära faktiskt bra. Det enda som sumpa sig lite var de snabba takterna i "Entry March of the Boyars", precis i nergången. Men, jag måste säga att i helheten är jag nöjd. När jag hör hur det låter kan jag undra om jag är med i det? Alltså som publik så låter det ju väldigt bra - och därmed försvinner liksom de där små felen. Förstår ni hur jag menar? Jag måste nämna också att jag varit lite halvdålig med att öva till det här och med det i baktanke så är jag jävligt nöjd. Men, det är okej att de gångerna kommer också. Som alltid tittar jag tillbaka på konserterna, blir spelsugen/övningssugen och blir taggad på nästa konsert. Nu råkar det också vara så att om en månad, den 15 mars så kommer nästa konsert. Så jag laddar upp, försöker öva lite mer och kör. Nu ska jag sätta mig och ta tag i lite videoinspelningar. Hoppas ni återupplever konserten i filmer och videos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0