The First Noël (String Quartet) - Arr. by Lowell Hohstadt

Jag kikar in här och lämnar lite julspår så här första december med "The First Noël" (String Quartet) - Arr. by Lowell Hohstadt som Sarah Joy har laddat upp. Jul, ja... Jag såg precis första avsnittet av julkalendern och precis som jag trodde så kommer den nog bli en riktigt magisk saga! Filmskaparna från Tjuvarnas Jul, och även den var en liten favorit. Vad tror ni om årets julkalender? En tradition som jag nog alltid kommer bevara är att se på julkalendern, små fina traditioner helt enkelt. Denna första december 2016 ligger snön också kvar, må det vara lite, men det är ju ändå så här denna månad ska starta tycker jag. Lyssna och njut av musiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0