Sammanfattning - Öppen scen, Kulturskolan Brommaplan, 2 December

Sammanfattning? Jag vet att jag kom fel på några toner, jag vet också att det är ställen som jag har övat mer på. Men vet det, jag var medveten om det. Jag skulle ändå vilja sammanfatta spelet som det bästa på Kulturskolan Brommaplan. Jag spelade ut precis, nästintill, som jag brukar göra hemma! Vilket jag faktiskt sällan gör där... Konserter, när det väl gäller då smäller det till också. Arret med pianot blev väldigt fint också! Tidigare har jag ju också spelat med samma arr, förra hösten i kyrkoklang och nu fick jag äntligen göra det igen. I reprisen när det växlar mellan pianot och cellon, det är så snyggt! Sedan tycker jag väl också att det blir väldigt bra att pianot får komma fram en del, när jag missar någon ton, hehe. Nej, men förstår ni hur jag menar? Det blir mer lika då på något sätt, att det höjer mitt spel också kanske. Jag vill bara få ner att jag är jättenöjd med låten och spelet som helhet! Missar någon ton, men skitsamma. Jag var nästan mer nöjd med repet innan och den känslan tar jag också med mig. Man lär sig och utvecklas av att ha konserter också, av att få spela upp! Kan inte hjälpa att man sträcker på sig lite efteråt... Ha det bäst så hörs vi med en grym musikalisk vecka även denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0