Sammanfattning, Julkonsert med VUS - 7 december 2016

Tänkte att jag skulle skriva några rader om konserten. Direkt efteråt konstaterade jag att det absolut inte var min bästa konsert. Tror till och med att uppspelet på Brommaplan den 2:a december kändes bättre (även om jag kom fel då några gånger). Spelade inte ut sådär härligt som jag gör hemma hela tiden, eller tillexempel som i repet innan (övningsvideon). Å andra sidan spelade jag ut som vanligt och lite med vibrato (då och då) vilket är bäst med orkestern på hela terminen. Dessutom bättre än förra julkonserten i Stadshuset. Summa av kardemumma så är jag ändå nöjd! Trots att julkonserter tillsammans med VUS ännu inte varit min starkaste sida. Njut av konserten, musiken friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0