Orkesterövning - 7 december 2016

Det blev en del övning innan konserten den 7 december. Min övning har ju varit ganska seg den senaste tiden, hm, jag behöver helt enkelt jullov nu! Men, idag får ni denna övningsvideon så kommer det komma upp en konsertsammanfattning under helgen. Idag har jag varit ute och gått en långpromenad, superhärligt. Imorgon lär vädret bli dåligt så då kanske jag ska ta tag i att sätta in höstterminens stycken i pärmen och sedan spela igenom lite Bach, jodå det lutar åt det hållet. Såhär i julkonserttider hade jag ju själv gärna gått snöpromenader, fast regnpromenader kan inte vara helt dumt heller. Ha en mysig fredagskväll så hörs vi med konsertuppdatering imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0