Svenska tonsättare/Svensk musik - Avslutning

Ett avslut precis som det en gång började. Något av det roligaste tycker jag med det här lovet har varit att skriva om alla tonsättare, många tonsättare. En annan bra ska med det här är att det finns otroligt mycket kvar att upptäcka i just svenska tonsättare/svensk musik. Det är något som jag absolut, mer än gärna går vidare i och söker vidare i. Alltså det är ju något utav det bästa med den här platsen, att jag sitter och letar upp så mycket och just det är väldigt roligt. Det känns som att jag det här lovet än en gång har kommit underfund med det, även om jag upprepar det ofta. Och ja, förlåt, men jag är jävligt nöjd med det här lovet! Vill ni återuppleva något lov? Klicka er då in på kategorin "Lov" och lyssna och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0