I'm back - Uppstart!

Hej på er musikvänner! Vad tyckte ni om lovet? Jag tycker själv att blev grymt! Nu är jag taggad till att komma igång här igen. Min tanke är att starta upp med att dela resten ur programmet O/Modernt från och med i morgon. Den 16 augusti är det Rockbjörnen 2016 vilket jag gärna vill få in lite utav här också. Vi får heller inte glömma bort Stockholms Kulturfestival! Det kanske skulle vara roligt att skriva om lite musik ifall jag kommer iväg på det? Ja, och i slutet av månaden spelar jag på årets skördemarknad vilket blir superkul! Den 3 oktober så fyller celloliv 4 år, vilket är helt sjukt och cellolektonerna lär börja typ 5 september. Dessutom så ska vi åka bort med orkester över en helg, mellan 17-18 vilket jag såklart också kommer skriva om efter det. Sist men inte minst så tänker jag ta upp Höstlovsorkestern 2016, som jag kommer vara med på (Anmälan: Avbockad!) För året blev jag ju sjuk, vilket jag inte har någon plan på att bli i år. Så småningom börjar också skolan, 22 augusti och efter det får vi väl se hur bra jag uppdaterar här. Kanske gör tidinställda under veckorna då? Det beror helt på hur mycket tid jag har. Nä, nu ska jag ta tag i att öva cello idag också, övning inför skördemarknaden så jag avslutar här. Hoppas att ni har ett grymt sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0