Handel Suite No 5 in E Major 'The Harmonious Blacksmith'

Verkar som att vi inleder dessa dagar efter lovet med piano! Minns ni förresten pianolovet? Tiden går ju så fort så det känns som att det var evigheter sedan. Jag minns i alla fall att jag var väldigt nöjd med det lovet också. Händel, alltså man tröttnar aldrig på honom. Ikväll ska jag på kräftskiva, fast jag tar nog ostpajen och köttfärsås och spagetti. Det funkar lika bra det i mina smaker! Innan dess ska jag  ta tag i cellon också och repa inför skördemarknaden. Under loven så blir det lite varannandag, men det är okej. På tal om skördemarknaden så får jag se om jag gör någon övningsvideo inför det. Vad hittar ni på denna lördag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0