Brudmarsch från Delsbo - Cello

En ny sommarlovsvecka, ja, faktiskt sista veckan. Jag ser framemot att börja med rutiner, komma igång och sedan kommer cellon i september. Idag delar jag en ny video som jag klippte ihop för ett tag sedan, "Brudmarsch från Delsbo". Det var länge sedan som jag delade något tvåstämmigt nu! Så jo, lite rostig får jag nog allt säga att jag är. På tal om rostig så verkar cellons stackel ha blivit just det? Kan en stackel ens bli rostig? Den lossnar jämt och man tröttnar lätt på att öva då. Men jag tog tag i övningen idag och jag känner alltid att jag har gjort något bra och vettigt efteråt. Jag måste skriva också att jag har börjat med en ny sak, att ställa in tiden på mobilen på en timme varje gång jag övar. Det blir mycket enklare att hålla koll då! I slutet av veckan blir det troligtvis rep inför skördemarknaden vilket jag längtar efter och jag skriver självklart mer om det då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0