Vivaldi - Concerto in re min per viola d'amore, liuto, archi e cembalo RV 540 Il Giardino Armonico

Jag är tillbaka här med mer Vivaldi. Alltså Vivaldi? Man tröttnar aldrig på honom, eller hur? Det har blivit en del Vivaldi här under lovet, jag hoppas att ni inte tröttnar på honom? Under lovet har jag hittat en del Vivaldi - det verkar vara ett populärt instrument höll jag på att skriva - kompositör menar jag såklart. En populär kompositör för viola d'amore och kanske barock? I don't know. Nej, nu drar vi inte ut på det här - nu drar vi igång sista lovdagen här på celloliv. Det här är ju samma musik som jag delade igår. Oups. Varför Hanna? Två ensembler kan låta så olika, det här fångade mig när jag letade efter musik till lovet - så lyssna och njut säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0