Viola d'amore, avslut - Påsklov 2016

Så har ytterligare ett lov seglat förbi - ett väldigt dragit lov. Hehe, nej usch så dåligt. Ingen förstod det där, eller hur? Jag är så nöjd med påkslovet, precis som jag var efter sportlovet. Nu har vi haft två lov här med lite mer åt barockhållet, och den här genren är ju verkligen underbar. Lätt något att fastna i. Inser efter dessa två lov att jag vill jobba mer och utveckla den grejen med celloliv, att få in olika genrer. Det finns med som en plan i framtida utveckling - lycka till. Bollar över frågan till er, gillade ni lovet? Tycker ni om barock eller vilken  genre fångar upp er? Jag går tillbaka och lyssnar på de senaste loven och laddar inför vårkonserter nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0