The Jungle Book Music Score B-Roll - Disney Live Action 2016 Movie

Se här, eller hör här! Visst skrev jag tidigare att jag ville dela musik från Djungelboken. Jag var ju och såg filmen med Ebba för ett tag sedan. Filmen var väldigt fin, ni måste verkligen se den. Alltså, för mig så är den här musiken en sak från disneyfilmerna - det är något svårslaget, det är Djungelboken på riktigt! I filmen blir det ju absolut inte samma sak, tycker jag. Kände inte igen låtarna på samma sätt i filmen. Men, det är väl förståeligt! Här är ett klipp från när de spelade in musiken till filmen. Sådana här klipp är så intressanta, att se hur de jobbar "bakom kulisserna" liksom. Lyssna och njut. Vill ni höra mer musik från nya Djungelboken-filmen? Sänder glada toner till er och hoppas på att fredagen blir okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0