Set fire to the rain, Adele (Practice) - Cello

Dagens övning, yes. Borde egentligen öva mer, men jag är nöjd med att ha fått till den här videon i övningsväg. Kommer av mig vid något tillfälle och jag tänker inte sitta och ta upp de ställena utan jag säger istället övningsvideo, kom ihåg det. Jag vet att jag kommer av mig lite blandanat i refrängen och de är nog mest där övningen ligger i det här. Musiken kommer från det här klippet ska jag nämna också: https://www.youtube.com/watch?v=Ri7-vnrJD3k Jag la märke till att det var någon del i videon som synkade efter, på slutet tror jag. Jag vet inte riktigt varför. Om ni är uppmärksamma lägger ni nog märke till det. Vill ni höra mer av låtarna jag ska spela den 8 maj, stanna då kvar i veckan! Cred än en gång till Adele som gör det grymt, applåder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0