Orkesterövning, 2016-04-16

På det här sättet övade jag igår. Idag har jag ärligt talat inte övat, men det känns ändå helt okej då det är cellolektion imorgon. Jag tar upp allt som jag nämnt i sammanfattningar, så kom ihåg det här till torsdag - nu vet ni vad jag skriver om, hehe. Kanske hinner med lite övning på celloläxa imorgon innan lektion, det skulle vara skönt och sedan får det bli mer övning under veckan. Känns som att jag i alla fall övat mer den här veckan än tidigare och den tanken bär jag med mig in i kommande vecka. Kanske blir det dubbelt så mycket övning? Min tanke är att verkligen komma igång nu. Ja, och lägg märke till att jag har en ny stråke! Glöm inte bort att öva vänner, så hörs vi mer under veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0