Lukas Graham - 7 Years / Lean On (Violin & Viola Mashup)

"7 years" har vi lyssnat till en del den här veckan. Jag är helt förälskad i pianomelodin i början , inget nytt - jag nämnde det också tidigare i veckan. Jag avslutar det här, så får vi väl se om jag hittar något mer på det lite längre fram. Kul med låtar som man fastnar - dock vet vi ju hur det många gånger slutar, haha. Man lyssnar på låten ett tag och sen hittar man en ny. Varför är det alltid så? Lyssna och njut - för jag har inte mycket mer att säga. Grym violincover från Eric Stanley. Vill ni höra mer från Eric Stanley? - vi tar det nästa vecka. Har ni tips på låtar? Lämna en ton efter er då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0