김진호(Kim Jin Ho) - 가족사진(Family Picture) 피아노 연주,pianoheart

Jag bjuder på lite pianospel just den här torsdagen. Heter låten "Family Picture"? Eller jag förstår inte riktigt beskrivningen... Är inte det rätt så coolt att dessa ord och mönster är ett språk? Det tycker jag - vackert! Jag har ärligt talat haft en av de där segare dagarna och inte gjort något vettigt alls. Ska försöka orka ta tag i veckans sammanfattning imorgon, så länge så får ni lyssna till det här. Men, jag kan dock glatt säga att jag suttit en hel del vid cellon nu under eftermiddagen och åh, min kärlek till den filuren är så stor. Alltid. "Brinn för din cello, Hanna". Brinn för det ni gillar vänner - jag tror på dig!! Förhoppningsvis snart tillbaka med veckans sammanfattning och "Hanna övar". Många kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0