Glad cellotjej?

Måndag. Förkyld och ont i huvudet, en mindre bra dag. Frågar mig själv om ja orkar med cellon idag? Kan inte bestämma mig. Har redan missat flera gånger de senaste veckorna. Det är så tråkigt. Var iväg förra veckan första gången på flera gånger. Vill inte göra tvärtom den här veckan. Hatar att inte veta, hatar dessa dagar. Min tanke är att (om jag kommer iväg det vill säga) spela in "Hanna övar" imorgon. Tisdagsövning. Det är planen just nu. Ska försöka orka sätta mig ner och spela en stund nu också, känna hur det känns. Komma på bättre tankar och orka med cellolektion. Livet som sjuk cellist har ni här, kul. Obs: Ta det lite sarkastiskt, typ. Först ska jag ligga kvar en stund i soffan under filten och dricka mitt te. Så småningom kanske jag förflyttar mig till min säng och bok. Den här veckan vill jag fotografera mer i Kungsträdgården och så vill jag dela musik från Djungelboken med er! Återkommer imorgon, troligtvis med en glad cellotjej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0