Break of Reality - Star (Official)

Snyggt, känns så improviserande på något sätt, även om det är en låt. Inte för att något improviserande inte är en låt. Hehe, oj så krångligt det här blev nu. Nej men, jag menar att det känns så improviserande just för stunden. För musiken den här sista april står Break of Reality som spelar "Star". Stjärna, vackert. Jag gillar verkligen den här melodin som ni hår precis i början och som finns med sen genom i stort sett hela låten. Så snyggt med stråken där! Ja, jag skrev sista april - tänk att det redan är sista april. Det är flaggdag och valborg. Jag hörde Drottningholms barock ensemble idag och det borde jag väl egentligen dela så här på valborg. Min kusin blir 7 år idag och jag inser då att jag när jag fyller år nästa gång blir 17. (10 år emellan oss). 17 vilket betyder att nästa år blir jag 18? Åh herregud, jag känner mig gammal, haha. Vi är mindre än ett halvår kvar till celloliv blir 4 år också. Men okej, först spelar vi ut maj månad. Terminens konserter står på spel den här kommande månaden och det fokuserar vi på. Lyssna och njut nu av Break of Reality den här sista april så hörs vi i maj igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0