Avicii - Gonna Love Ya

Här kommer tredje och sista låten som ska spelas den 8 maj! Spelar det dock i en annan form. Vänta, hur menar du nu, Hanna? I en annan form? Alltså att låten går på ett annat sätt, den är kortare t ex. Ja, en annan form - förstår ni hur jag menar? Jag övar mest på pizzicatot (som jag också har nämn i "Hanna övar".) ni hör den delen rytmen lite vid 0:40. Även den delens om ni hör vid 1:09. Den delen går ganska så fort, så tempo! Nu har jag inte noterna här så jag vet inte riktigt vilka takter jag pratar om. Åh, jag måste nämna färgerna i videon - är de inte vackra? Känns vårigt och visst blir man glad av dessa färger? Jag gillar energin i den låten, det känns peppande och det bär jag med mig resten av veckan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0