7 Years - Lukas Graham Cover (Cello + Piano) - Brooklyn Duo

Alltså varför behöver vi ord egentligen? Det går ju lika bra utan ord och meningar. Man hör att det är någon som pratar och vill uttrycka/uttrycker något med instrumentet. Fast utan ord. Jag vill också kunna spela med den känslan - åh så avis jag är där. Det är något jag vill utveckla och komma underfund med. Jobba med. Kunna uttrycka en låt med andetag. Det är just det jag älskar med cellon, att kunna sätta mig ner i flera timmar och uttrycka mig genom den. Riktigt fastna i den känslan. Hehe, oj, nu fastnade jag här i upptakterna, men kan vi inte bära med oss den känslan? Det lät ju väldigt härligt. Eftersom att jag delade "7 Years" med er igår så kommer här också en cellcover. Absolut, inte mer än rätt till celloliv. Och än en gång står grymma Brooklyn Duo för musiken. Cred!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0