2CELLOS - Whole Lotta Love vs. Beethoven 5th Symphony [OFFICIAL VIDEO]

Tisdag! Senare under veckan tänker jag mig att jag ska dela mer om cellolektion och orkester. Nya låtar och nya funderingar. Men, just idag känner jag att jag vill dela 2Cellos nya video med er! Vackert! Klassiskt och pop/rock? Två olika genrer. Funkar de verkligen tillsammans? Ja, det gör det ju! Jag älskar delen där dessa två genrer "ser varandra" vid 2:45 - "ser varandra", som att de ser varandra för första gången då. Häftigt! Jag beundrar verkligen 2Cellos för att de kan göra sådant här! Jag läste bland kommentarerna förresten. Ser ni stråkarna? Visst ser de häftigt ut och kanske mer levande när det hänger tagel på det sättet. Lägg märke till att stråkarna faktiskt ser ut så här i flera av 2Cellos videos - har ni tänkt på det? Jag kanske borde rycka bort lite strån jag också? Lägg till: på den nya stråken, kanske är jag då snart nya 2Cellos fast istället CelloAllCellist (1Cellos.)...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0