Spännande vecka 38!

Godkväll vänner! Jag har varit iväg och spelat idag och på onsdag taggar på orkester igen. Fortsätter öva på Vivaldi och lite så. Tänkte sätta mig ner och spela in veckans "Hanna övar" imorgon. Det blir nog toppen. Tänkte få upp någon till snutt på instagram ur Vivaldi - antagligen mot slutet av veckan. Blir ju så peppad till att fortsätta lägga ut små klipp när jag får sånt här:  I love waking up to your clips. Så enkel mening, men den meningen kan göra en dag för mig. Så på det sättet kör vi vidare där. På onsdag väntas också, förmodligen, något roligt. Mer om den saken då. Kan säga att det skulle vara kul om det var onsdag imorgon. O ja juste. Jag funderar på att få till någon video snart igen - jag vet precis vad jag vill spela in till nästa video så det är bara att öva upp det lite till något inspelningsdatum. Jag ska avsluta med att skriva att det är klart med STORK - det blir 3:e gången gillt på höstlovet. Ja, men nu låter vi veckan rullar tycker jag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0