Orkesterövning - 2015-09-09

Hej! Här kommer äntligen orkesterövning, som jag nu pratat om att jag ska dela i en vecka ungefär. Weei, eller hur man nu vill uttrycka det. Kommer på saker som jag gör fel, saker som kan förbättras och så vidare - det ger verkligen något att göra dessa videos. Om jag övade innan så ÖVAR jag nu. Så det här gjorde mig lite vettigare på några orkestergrejer. Skönt! Går orkesterlåtarna mer om någon vecka. Kanske delar upp det lite och tar två låtar i en video, så att jag får plats med mer i ett. Så länge blir det övning på det här. Gnugga på det riktigt mycket. Och kom ihåg att spela det nästan överdrivet lååångsamt från början...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0