Hanna övar #14

Här kommer Hanna övar #14 . Jag kom varken iväg på cellolektion eller orkester förra veckan. Vilket kändes segt. Jag gick till tunnelbanan på måndagen men när det typ var sex minuters väntan så traskade jag hem igen. Det känns höstigare i luften nu. Visst gör det? Kallare, men inte sådär jättekallt ännu - Konstigt att vissa tankar bara kan komma över en när man inte tänker på det. När man känner och tänker på ett annat sätt i just den stunden. På orkestern i onsdags orkade jag verkligen inte gå. Så, det gav jag upp rätt så tidigt där. Men så, det känns rätt så bra ändå. Om man är sjuk tar man väl liksom inte in lika mycket som annars? Klart det känns segt, så här andra veckan. Men besvikelsen håller sig bort i alla fall - skönt. Jag vet att jag kan vara så nere om jag inte varit iväg på cellon någon dag/vecka. Och jag vet att jag får mer energi av att spela resten av veckan. Så ja, lite blandade känslor kanske då. Det känns i vilket fall som helst skönt att ha hunnit få till videos. Kolla in orkestervideon också, om ni inte redan gjort det! Så glad fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0