Lord of the Rings, The Fellowship of the Ring - Orchestra

Inleder Höstlovsorkestern/Stork-veckan med det här. Jag delar med er idag "Lord of the Rings" med orkestern Moanalua HS Symphony Orchestra. Jag tror att om det inte är samma version som vi ska spela så är det i alla fall någon liknande grej - så med det sagt menar jag på att det här känns som en bra grej att öva till. Kan hänga med rätt så bra i noterna till det här. Vi spelar ju en helt annan version av låten, "Lord of the Rings" i VUS också, så det är extra kul. Men - jag måste ändå säga att jag övar mer på det här. Den här versionen ser jag så galet mycket framemot att öva upp och se slutresultatet på. Jag tycker att det kan bli höstlov nu, tack! Först har vi en hel vecka framför oss med vad som ska spelas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0