Hanna övar #18

Så i veckans "Hanna övar" kör jag igenom celloduetten, Kummer tvåstämmigt. Så, så här fortsätter jag öva under resten av veckan. Jag tror att började spela in den här videon i tisdags och nu är den avslutad då äntligen. Jag har märkt att det är lätt att jag börjar med en video och jag ska jag liksom ha som mål att bli färdig med den till varje torsdag t e x, vilket då kanske gör att jag inte sätter mig och övar. Men, det här är såklart också övning på ett sätt - kanske lite nackdel dock med att jobba på det här sättet. Jag vet att det låter himlans falskt här och där och att stämmorna går olika många gånger. Kom ihåg, det är en "Hanna övar"!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0