Flytta Hemifrån, Mimi Terris

Mimi Terris är så sommar 2015 för mig. Så många sommarminnen. Jag minns hur vi hade grillkväll, det blev mörkt och i bakgrunden spelades Mimi Terris. Snacka om att jag får sommarabstinent. Texten kan man ju alltid fundera över. Om jag skulle sitta ner i flera timmar skulle jag nog förstå den bättre, även om jag såklart förstår vad den handlar bara genom att höra låten. Förstår ni hur jag menar? Kanske skulle vara lite intressant att sätta mig ner och göra något sådant, skriva ner vad låten får mig att tänka på och vad jag tycker/tror att den handlar om. Just den här låten heter "Flytta Hemifrån". Vill ni ha mer musik av Mimi Terris?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0