Celloliv 3 år!

Egentligen är jag nog rätt så ordlös. Celloliv. 3 år? Vänta, vad menar du? Men det är sant. I 3 år har jag suttit här och skrivit på celloliv. Hur ser sammanfattningen ut över hela året? I våras hade jag flera sådana här veckor då jag har så himla besviken. Tyckte att allt lät så FALSKT hela tiden. På så sätt är jag nog rätt så hård mot mig själv vissa gånger - visst, det kan låta falskt, men det gör det väl för alla, vännen? Jo - men det är väldigt svårt att vända FALSKT till RENT ibland. Cellon är ju mitt liv, hela mitt liv! Vilket gör hela grejen med besvikelsen jobbigare för mig. USCH. Efter måndags var typiskt en sådan vecka - jag lyssnade på en låt tidigare, eller en låt som jag lyssnar väldigt mycket på "Waiting for love" - Det var en mening som jag fastnade i där just den här veckan "Monday left me broken" dock ska jag säga att jag mer tänkte "Monday make me broken". Ja just den här veckan. Första onöjda/besvikelse-veckan för höstterminen. Jag började ju göra videos i våras. Vilket jag märker verkligen hjälper mig. Det är som sagt ett toppen sätt att öva för mig. Att jag ser saker som jag fastnar på och kan öva vidare på. För några veckor sedan var jag med i radio http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4425&artikel=6256532 . Det betyder jättemycket för mig och all fin respons som jag får på instagram. "I wanna play like you someday" . Det gör mig så peppad att få allt detta, jag vill ju bara fortsätta då.  ÅH. Var kommer alla fina människor från? Jorden är så stor och jag får respons från hela världen, USA, Norge och... Vet ni att Linnea Olsson följer @CelloAllCellist på instagram och kommenterade för någon vecka sedan. En av mina största förebilder på cellon. Det betyder också otroligt mycket. Jag är så otroligt glad över att jag kan dela med mig av det här och jag är så glad att det är 360 personer som följer @CelloAllCellist . Jag vill bara fortsätta utvecklas med cellon, med celloliv och @CelloAllCellist. Och jag bara hoppas att ni vill vara med och följa den här musikaliska resan!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0