Writing's On The Wall, Sam Smith - Piano, Cello

Hej! Jag har inte riktigt orkat kolla in hit på några dagar. Lever efter cellon den här helgen, eller ja, just nu. Cellon är stor styrka och glädje just nu. Imorgon blir det lite spel i en fin kyrka, det är först på eftermiddagen så innan dess ska jag satsa på att spela hela tiden fram till dess. Och det kommer bli jättebra, det vet jag #pepp . Jag kommer självklart skriva om hur det gått imorgon. Just nu känner jag annars inte för att skriva, eller jag vill inte tänka i "skrivtänk" eller hur man ska beskriva det - för då börjar jag skriva på ett dåligt/negativt sätt så jag ska försöka komma igång här igen tänkte jag med att dela massa härlig musik och koncentrera mig på det. Nu kör vi! #alltförlitemerpeppochglädje
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0