Vi tänder ett ljus i advent - Cello

Hej på er och glad första advent! Första advent? Ja, faktiskt. För att det är första advent idag så delar jag med er årets första julvideo. Jag satte mig och spelade in "Vi tänder ett ljus i advent". Alltså, jag måste säga att jag tycker att det ser så rörligt ut i handen? Eller har jag fel? Jag blev rätt så nöjd med videon - alltså, jag tror att jag håller med mina följare. Visst är det ändå himla fint ljud som jag får till i den här cellon, fast i och för sig, det kan bero mycket på cellon också. Lyssna och njut! Och så kan vi alltid hoppas på att när snögudarna ser det här, må de då låta det falla lite snö. Vi hörs i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0