Tillbaka efter höstlov!

Jag hade inte tackat nej till en vecka till med operalov och höstlov. Nä. Men vi kör och försöker göra det bästa utav det. Jag är rätt så pepp på cello idag igen. Yes. Hoppas bara på att det går bra, hade ju någon dipp där för någon vecka sedan. Jo, jag ska nämna att det inte blev någon STORK. Känns ju sådär segt och så vidare. Hade sett framemot det, men tajmade det superbra med en förkylning. "Hej förkylning" liksom. Eller hur man nu säger då. Men nu igång igen som sagt. Skönt. Har förresten förmodligen något litet kul på G till senare i november, men jag säger inte mer än så nu. Förmodligen skriver jag mer om det då. När det är lite mer spikat och så. Och så, ja juste, det är ungefär 4 rep kvar med orkestern innan 5 december och en hel förmiddag med rep. Like på den du. Men en vecka i taget, inte tänka så mycket framåt och ja. Jag kommer nog i alla fall bli gladare och gladare för varje vecka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0