Rep 9 november och lite videoidéer...

God morgon vänner! Skönt att vara igång igen och komma iväg på cellolektion igår. Jag ska sätta mig ner och försöka spela in lite i eftermiddag. Bara komma igenom allt sådär galet mycket. Låter bra. Jo. Visst sa jag att jag inte tänkte skriva om den här spännande saken. Det är så att nästa måndag, den 9 november kör vi rep. Rep inför söndagen och lite spel. Jag skriver mer om det sen senare. Kan säga att jag är väldigt taggad i alla fall. Ska kolla igenom något litet program, bara 2-3 låtar. Kanske kör en övning på det också i en video. Hm. Vi får se hur mycket jag kommer igenom under veckan. Först och främst tar vi orkestern på onsdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0