Operalov // Avslut

Kul med opera på ett lov? Det är något som jag själv lyssnar på sällan annars - så jag tycker det här var en rolig vecka att lyssna till. Vissa videor är så långa. Har någon av er orkat sitta ner och lyssna på det? Skulle vara kul att veta. Jag är nog själv lite så, så att jag hoppar lite i det till mina favoritdelar. Men, om man verkligen sitter där i publiken så rinner ju tiden iväg. Eller hur? Det är en mäktig upplevelse det. Minns ni i våras? Då var jag ju och såg Otello live i Stockholm vilket var helt fantastiskt. En riktigt häftig upplevelse. Alltså vänner. Ni måste verkligen gå på opera någon gång om ni får möjlighet till det. Gör det då! Det är något man bör uppleva någon gång i livet. Titta tillbaka på lovet eller varför inte återupplev något annat lov? På kategorin lov!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0