Kärleksvals, klangfyllt, amazing

En av lurarna/sidorna på mina hörlurar har slutat funka? Åh fan, inte igen. Vad är det med mig och hörlurar. Kan använda hörlurar ett par månader innan det blir problem? Jaja,, men ännu så funkar de i alla fall. Okej, det blir visst ändå så att jag skriver idag. Just idag får det bli så. Vill skriva av mig om spelet idag. Jag kommer inte nämna här på sidan vad det var som jag spelade på för ställe. Jag kan däremot säga att det var ett väldigt fint sammanhang att spela i. Ett nytt sammanhang och ja, det känns lärorikt. Jag märkte att folk gillade det, eller gillade kanske är ett för litet ord för att beskriva det, eller fel ord helt enkelt - men jag märkte helt enkelt att folk uppskattade musiken. Och att jag kan göra folk glada och att folk uppskattar det jag gör på/med cellon det betyder så otroligt mycket för mig. Jag blev nöjd med allt, speciellt med "Kärleksvals" tror jag. Ljudet i en kyrka är så klangfyllt också, eller hur man ska beskriva det - alltså ljudet blir så stort och mäktigt på något sätt och då är det lätt att tänka att helheten var Amazing. Ehm. Någon som förstod vad jag menade där? Nja, knappt jag själv faktiskt. Men okej, tack för spelet - det gav en del styrka dessutom. Lever nog kvar ett tag i det här, förhoppningsvis. Var rädda om varandra, kram! Så hörs vi under veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0