Dålig uppdatering, panik, snart julkonserter

Hej på er. Jag försöker ta in att det är första advent på söndag och så blir det december den här veckan. Jaha? Redan? Va, nä? Men julen är mysig. Här har det varit dåligt med uppdatering, "Hanna övar" och veckans sammanfattning. Jag ska komma med en förklaring, faktiskt. Först ska jag nämna att jag inte varit iväg så mycket på cellon. Den här veckan var jag varken på lektion eller orkester, medan jag förra veckan var på båda och veckan innan dess var jag inte på orkestern. Så ja, det har varit lite halvmycket spel. När jag varit sjuk så har jag inte heller haft samma ork till att sätta mig och öva. Det känns väl sådär allt då det snart är julkonserter (ska försöka göra ett enskilt inlägg om årets julkonserter) . Men jag får köra på nu sista veckan/veckorna. Och ja, sen är jag väl allmänt bara rätt så låg på grund av vissa saker. Har panik mest hela tiden och det är... Ja. Paniken förstör rätt så mycket för mig just nu. Men jag kämpar på och jobbar med det. Cellon är verkligen STYRKA för mig men när det går dåligt på cellon på grund av den paniken då, då växer paniken och det blir kaos och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har väl rätt så svårt på grund av paniken att koncentrera mig på saker, i skolan t ex - saker som jag inte tycker är roligt på samma sätt har jag svårare att koncentrera mig på och börjar tänka på paniken. Okej, det låter rörigt men så är det. Jag försöker fokusera på musiken som jag delar här, cellon, skrivandet och fotografin. Det betyder mycket för mig! Nu taggar jag sista veckorna med cello för den här terminen och hoppas på att "positiva och glada Hanna" kommer tillbaka och börjar växa igen. Tack för att ni läste, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0