Celloliv 3 år!

Celloliv blev ju 3 år tidigare i oktober, faktiskt i början av oktober, så för lite mer än 1 månad sedan. Det här är jag alltså efter med. Jag laddade upp videon under höstlovet och jag måste såklart dela det med er också. Grattis celloliv 3 år! Jag säger det då och då, men celloliv betyder jättemycket för mig - här skriver jag verkligen av mig och det är jätteskönt. Jag kan också titta tillbaka på tidigare år och se hur mycket celloliv faktiskt utvecklats och hur mycket jag själv har utvecklats! Det är verkligen jättekul. Tack för att ni läser celloliv vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! Vill u ha en kaka?

Svar: Ha ha ha
Om mig

2015-11-08 @ 00:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0